Marcin Gałązka

Zastępca dyrektora kompleksu hotelowego Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe w Warszawie z ok. 470 pokojami.
Marcin Gałązka swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął 16 lat temu w warszawskim Marriotcie, najpierw jako guest services agent, a potem front of house supervisor. Po siedmiu latach wyjechał do Irlandii, gdzie pracował w nowo otwartym hotelu Marriott Druids Glen Resort & Country Club, a potem w Ritz Carlton Powerscourt, także uczestnicząc w jego otwarciu. W tym okresie zdobywał wiedzę operacyjną w działach związanych z obsługą klienta, począwszy od pionu obsługi klienta w pokojach, a skończywszy na obsłudze gastronomicznej w restauracji. Po powrocie do Polski rozpoczął pracę w hotelu Courtyard by Marriott na Okęciu, gdzie doszedł do stanowiska kierownika ds. obsługi gości. Przez ostatnie trzy lata piastował stanowisko dyrektora ds. operacyjnych w Sound Garden Hotel Airport, z którym związany był od otwarcia hotelu. Ukończył AWF w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja i Wyższą Szkołę Biznesu w Dublinie.